Lecke „enmagam"-nak

Saját farkába mart a piros-fehér mintás vipera

Verekedés tört ki a „bélkikenő” Sipos Zoltán nemzeti radikális blogger és sajátjai között július 7-én egy Egészséges Fejbőr koncerten. Az egyáltalán nem meglepő eseményről és a levont tanulságokról maga Sipos Zoltán, az „enmagam” nevű blog készítője számolt be saját blogjában.


„Ma este háromszor akartak összeverni a magyarok. Igen, az árpádsávos, gecinagy magyarok. Aki én is voltam, de többé nem.Ma nem vittem magammal fegyvert, mondván, az nem kell magyarok közé. Többször verekedtem, mint valaha (!!!) a cigányok között. Megtámadtak. Az enyéim. Nem érdekelte őket semmi.Én fiatal vagyok, ennyi idősen sokat tettem föl, hogy a nevemmel vállaltam az árpádsávos őrületet. Senki nem köszönte meg, de nem is kértem. Már megbántam, de nem bocsátanak meg. Ma este ott álltam a koncerten, lengettem a jobb karomat a nemzettestvéreim között, akik háromszor támadtak meg. Férgek vagyunk, mi, magyarok?Nem sírtam így még soha: zokogtam, mint egy buzi gyerek. Meg kellett vernem a sajátjatim, drága magyar testvéreim, mert férgek voltak. Rettenetes volt, most is remegek. Ezek a magyarok (és ez pejoratív) összeverekedtek, de ezt még kezeltük, egy félreértés volt. Ezután egy koncert alatt másodszor is összeverekedtek, akkor már én is kaptam (mint aki szétválasztotta az kurvára összetartó magyarokat), de elfogadtam a pofonokat. Harmadszor egymás arcát térdelték a magyarok.A barátnőm szakít velem. Ő az igaz szerelmem, de ezek a férgek tőle centikre ütötték egymást, mire én összerúgtam őket, és könnygázzal szétgergettem őket. Egy sofőrszolgálat mentett ki, de meg akartak lincselni, mert védtem a barátnőmet. Szerintük én nem vagyok magyar.Szerintem meg a magyarok férgek, akik elkúrtak mindent a kibaszott történelmükben, és most hisztiznek. Mondom ezt, mint eddig mélyen magyar, de nem bírom tovább. Ezt látom mindig, ezt kapom. Komolyabb fenyegetéseket a mocskos nemzettestvéreimtől, mint az ellenségeimtől. Az ítéljen el, akit tízezren olvasnak. Szóval szétbasztam a csürhe, csőcselék tömeget gázzal, mire ellenem fordultak. Ennyit a magyar összetartásról. És ezt mint eddig mélyen magyar, most is elkötelezett, de szipogó hazafi mondom. Férgek, akiket eltaposott a hatalom, ezek vagyunk. És értem, miért. Logikus. Összeverjük egymást két karlengetés között, másra aligha vagyunk jók…”

Partizaninfo komment: Remélhetőleg eljön az idő Sipos Zoltán életében is, mikor rájön, hogy a hazafisághoz több kell, mint részegség, Árpád-sáv, bunyó és karlendítés…
Sipos Zoltánról egyébént további információt a "Gyűlöletért felelősök" című oldalukra kattintva olvashat a 30. sorszám alatt.